dimecres, 25 d’abril del 2012

Montserrat- Sant Jeroni- Sant Miquel- Montserrat

A tots els mapes i guies diuen que es la ruta per exelencia de Montserrat, te un inici bastant dur per les escales que ens trobem fins a arribar a la Plaça de Santa Ana, llavors la ruta es bastant plana fins arrivar a l'ermita de Sant Jeroni i ens queden unes escales més fins arribar a la Miranda de Sant Jeroni. Vaig estar de sort i entre l'ermita i la Miranda vaig poder observar unes cabres salvatges!!!, comencem el descens i tornarem al Monestir per el camí nou que pasa per Sant Jaume i per Sant Miquel i arrribem al Monestir. Jo vaig aparcar a fora perque en temps de crisis trobo un robo que em canin 5 € de l'aparcament per 3 hores. Desde Sant Jaume fins a Sant Miquel es molt aburrida ja que en molts llocs la pista està encimentada.



Uns 13.5 Km, unes 2.5-3 hores
Salut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada